Informacja dla klientów - przedsiębiorców naszego Banku Tarcza Finansowa PFR – jak się przygotować?
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie rozpoczął współpracę z Polskim Funduszem Rozwoju i przyjmuje wnioski od mikro, małych i średnich firm zatrudniających od 1 do 249 pracowników o udzielenie wsparcia w ramach Tarczy Finansowej PFR. Realizowany w ramach Tarczy Antykryzysowej kolejny program pomocowy, finansowany przez PFR o łącznej wartości 100 mld zł, skierowany jest do ok. 670 tys. polskich przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku pandemii koronowirusa.
Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a całość procesu odbywa się online przez system bankowości internetowej naszego banku. Informacje o pragramie dostępne są na stronie Polskiego Fundusz Rozwoju www.pfr.pl.
Jak się przygotować do złożenia wniosku w ramach Tarczy Finansowej PFR?
UWAGA!
Ponieważ podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR i jej wysokość są rejestry publiczne, ważne jest, aby przedsiębiorca, który będzie się ubiegać o jej przyznanie złożył deklarację VAT w czasie, który pozwoli na jej przetworzenie i zatwierdzenie przez Ministerstwo Finansów.
Deklaracje: VAT-7 za marzec br. i VAT-7K za I kwartał br. można składać już od
1 kwietnia 2020 r. deklarację VAT-7 za kwiecień można złożyć już od
1 maja 2020 r.
Więcej informacji na stronie www.pfr.pl/tarcza