Logowanie: Bankowość internetowa

Usługa BLIK dostępna w naszym Banku

Usługa BLIK dostępna w naszym Banku
Z satysfakcją informujemy, że od 15 grudnia br. zapowiadana usługa BLIK jest już dostępna 
w ofercie naszego Banku dla Klientów indywidualnych posiadających ROR z dostępem do bankowości internetowej. BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez Internet, a dodatkowo  wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja 
BS Koszęcin mobile.

Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Koszęcin Mobile.

Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Koszęcin Mobile – jeśli nie posiadasz jeszcze aplikacji zapoznaj się z informacjami jak ją uruchomić - TUTAJ
  • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji 
BS Koszęcin Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W aplikacji BS Koszęcin Mobile w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą zobaczyć wysokość dziennego limitu wypłat:

  • płatności gotówkowe – w bankomacie,
  • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
  • płatności bezgotówkowe – w Internecie.

Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.

Jak aktywować BLIKA?



Zaloguj się do aplikacji BS Koszęcin Mobile

  1. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  2. Wybierz ikonkę BLIK
  3. Zacznij korzystać z BLIKA

 

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Koszęcin Mobile oraz aktywacja usługi BLIK.

 

 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Koszęcin Mobile
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

 

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Koszęcin Mobile
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Koszęcin Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  6. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Koszęcin Mobile
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: 
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Koszęcin Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Koszęcin Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Koszęcin Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet (usunięcie urządzenia) lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Załączniki