Logowanie: Bankowość internetowa

Płać za zakupy zegarkiem!

Garmin Pay i Fitbit Pay to usługi mobilnych płatności zbliżeniowych, które umożliwiają klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Garmin Pay i Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.


Garmin Pay i Fitbit Pay to usługi transakcji zbliżeniowych, opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay i Fitbit Pay umożliwiają szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Usługa dostępna jest dla posiadaczy kart debetowych i kredytowych Visa i Mastercard. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

Garmin Pay

Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Przykładowe modele zegarków Garmin z funkcją Garmin Pay

Jak zacząć korzystać z usługi?
 

  • Pobierz aplikację Garmin Connect  na telefon z systemem Android lub iOS.
  • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel.
  • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi.
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS.

Szybka i łatwa obsługa, czyli jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

  • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela.
  • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala.

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

 

 
Fitbit Pay

Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic 

Jak zacząć korzystać z usługi?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi:

  • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit  na smartfona
  • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
  • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
  • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
  • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
  • Wprowadź dane swojej karty
  • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
  • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.
     

Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

Aby zapłacić zegarkiem:

  • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
  • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
  • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
  • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
 
Które karty mogę dodać do usług?
Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.
 
Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay i Fitbit Pay?
Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:  

 

Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?
Tak. Usługa Garmin Pay i Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.
 
Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?
Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.
 
Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?
Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.
 
Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.