Logowanie: Bankowość internetowa

Nowa wersja aplikacji BS Koszęcin mobile jest już dostępna!

BS Koszęcin mobile jest od teraz poszerzona o nowe funkcje, umożliwiające użytkownikowi:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.


UWAGA! W związku z poszerzeniem aplikacji mobilnej o nowe funkcjonalności, wszyscy Klienci będą mieli rozparowaną aplikację i nastąpi powrót do wcześniejszego sposobu autoryzacji, tj. poprzez SMS. Dlatego też konieczna będzie aktualizacja aplikacji na smartfonie, tablecie i ponowne sparowanie/połączenie urządzenia z bankowością  elektroniczną. Parowanie aplikacji odbywa się w taki sam sposób jak miało to miejsce w poprzedniej wersji aplikacji. 

 

 

Parowanie aplikacji mobilnej - krok po kroku

 

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

 

 

 

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

 

 

 

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

 

 

 

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

 

 

 

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer)

 

 

 

6. Pobierz aplikację BS Koszęcin mobile na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.

 

 

 

7. Kliknij "ROZPOCZNIJ" oraz wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

 

 

 

8. Podaj swój login do bankowościelektronicznej.

 

 

 

9. Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 4 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej.

 

 

 

10. Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.

 

 

 

11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych lub FaceId - to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BS Koszęcin mobile w tej formie.

 

 

 

12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

 

 

 

13. Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Koszęcin mobile.

 

 

 

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BS Koszęcin mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.