Logowanie: Bankowość internetowa

Nowość! Aplikacja mobila BS Koszęcin mobile do autoryzacji operacji w bankowości interentowej.

Aplikacja mobilna BS Koszęcin mobile jest to nowa, alternatywna metoda autoryzacji operacji zastępująca SMS-a z hasłem. Zainstaluj już dziś Naszą aplikację i autoryzuj wszelkie operację w bankowości internetowej eBankNet za pomocą komunikatów push całkowicie bezpłatnie. Więcej informacji w placówkach Banku.

Parowanie aplikacji mobilnej - krok po kroku

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.

2. Wybierz ikonkę "Mój Profil" i zakładkę "Mobilna autoryzacja".

3. Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.

4. Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.

5. Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer)

6. Pobierz aplikację BS Koszęcin mobile na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.

7. Kliknij "ROZPOCZNIJ" oraz wpisz kod parujący (13-cyfrowy).

8. Podaj swój login do bankowościelektronicznej.

9. Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 4 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej.

10. Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.

11. Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych lub FaceId - to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BS Koszęcin mobile w tej formie.

12. W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.

13. Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Koszęcin mobile.

Informacje dodatkowe:
Po pięciu błędnych logowaniach aplikacja mobilna BS Koszęcin mobile zostanie zablokowana.
Należy w takim przypadku w bankowości elektronicznej eBankNet usunąć urządzenie: zakładka "Mój Profil" – "Mobilna Autoryzacja" - symbol "X" przy urządzeniu. Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.