Logowanie: Bankowość internetowa

Aktualności

2021-09-28 Kartowe emocje z Grupą BPS

Kartowe emocje z Grupą BPS

W związku ze zbliżającymi się Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, Visa przygotowała wyjątkowy konkurs dla klientów indywidualnych Grupy BPS korzystających z kart Visa. Ambasadorem konkursu jest Kamil Stoch, który należy do Team Visa i jest jednym z faworytów do medali na zbliżających się igrzyskach. 

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci indywidualni Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz Banku BPS, którzy już posiadają kartę Visa (debetową lub kredytową) albo zawnioskują o jej wydanie w trakcie trwania promocji. Celem konkursu jest popularyzacja korzyści płynących z zastosowania płatności kartą w tradycyjnych punktach handlowych, lokalach gastronomicznych, hotelach oraz w internecie.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:

  1. zarejestrować się na stronie kartoweemocje.pl
  2. odpowiedzieć na pytanie „Gdzie byś skoczył z Kamilem Stochem w nowej hybrydzie?”
  3. wykonać przynajmniej 5 transakcji kartą Visa w okresie od 15.09 do 31.12.2021 r. wydaną przez Bank z Grupy BPS.

Nagrodą główną jest samochód z napędem hybrydowym. Ponadto, do wygrania jest 25 smartfonów Samsung Galaxy 32A, 25 telewizorów 4K firmy Panasonic oraz 1 000 gadżetów Visa związanych z igrzyskami olimpijskimi. 

 

2021-07-06 Wnioski 300+

Już od 1 lipca br. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNET Banku Spółdzielczego w Koszęcinie  


Przypominamy  Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia.


Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić matka, ojciec, opiekun prawny dziecka lub opiekun faktyczny dziecka (opiekun faktyczny to osoba faktycznie sprawująca opiekę nad dzieckiem, która wystąpiła do sądu opiekuńczego o przysposobienie dziecka). Wniosek o świadczenie dla dzieci, które przebywają w pieczy zastępczej składa rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.

WAŻNE  od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.


Wnioski drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych od 1 lipca do 30 listopada


Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.


Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

2021-04-27 Instrukcja wypełnienia i złożenia wniosku umorzeniowego w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. 

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,

  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r. 

 

2021-04-15 Informacja o Rozpoczęciu procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Rozpoczęcie procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Przedsiębiorco, jeśli w zeszłym roku otrzymałeś subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0,
to już niedługo będziesz zobowiązany do jej rozliczenia.

Proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 zacznie się po
29 kwietnia 2021 r.

2021-03-17 Ostrzeżenie o próbach wyłudzeń danych przez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS.

Szanowni Klienci,


Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku. Bądźmy uważni - nie dajmy się oszukać.

2021-01-28 WNIOSKI 500+

Szanowni Klienci,

przypominamy, że w związku ze zbliżającym się terminem nowego okresu świadczenia w ramach programu Rodzina 500+, od 1 lutego 2021r. można składać wnioski poprzez Naszą Bankowość Elektroniczną eBankNet.

Jak złożyć Wniosek?

2021-01-13 Tarcza Finansowa PFR 2.0

Klienci Banku Spółdzielczego w Koszęcinie będą mogli składać wnioski o subwencje finansowe ze środków Polskiego Funduszu Rozwoju przeznaczone dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców z branż, które zostały najmocniej dotknięte drugą falą pandemii COVID-19.

 

2021-01-07 Komunikat do Klientów w sprawie brexitu.

Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
(Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego
2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza,
że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem
UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.

2020-11-27 Wydłużenie terminu potwierdzenia Beneficjenta w ramach Tarczy Finansowej PFR

Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.

2020-12-17 Życzenia

2020-10-01 EKOkredyt

Bądź EKO – zadbaj o środowisko korzystając z promocyjnego EKOkredytu dostępnego 
w placówkach Banku Spółdzielczego w Koszęcinie.

2020-09-10 Płać za zakupy zegarkiem!

Garmin Pay i Fitbit Pay to usługi mobilnych płatności zbliżeniowych, które umożliwiają klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Garmin Pay i Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

2019-11-06 Nowa wersja aplikacji BS Koszęcin mobile jest już dostępna!

BS Koszęcin mobile jest od teraz poszerzona o nowe funkcje, umożliwiające użytkownikowi:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.

UWAGA! W związku z poszerzeniem aplikacji mobilnej o nowe funkcjonalności, wszyscy Klienci będą mieli rozparowaną aplikację i nastąpi powrót do wcześniejszego sposobu autoryzacji, tj. poprzez SMS. Dlatego też konieczna będzie aktualizacja aplikacji na smartfonie, tablecie i ponowne sparowanie/połączenie urządzenia z bankowością  elektroniczną. Parowanie aplikacji odbywa się w taki sam sposób jak miało to miejsce w poprzedniej wersji aplikacji. 

2020-08-04 Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

2020-07-31 Usługa doładowania telefonów komórkowych

Jeśli posiadasz telefon komórkowy na kartę oraz korzystasz w naszym Banku z bankowości internetowej doładuj swój telefon nie wychodząc z domu.

Wystarczy zalogować się na stronie bankowości internetowej i złożyć zlecenie doładowania telefonu komórkowego na kartę. 
Sprawdź jakie to proste i wygodne!

2020-07-29 mojeID

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).


2020-06-17 Loteria kart VISA

Jesteś posiadaczem karty VISA? Weź udział w loterii!
Wejdź na visa.pl i zarejestruj swoją kartę już teraz!
Do wygrania 5 samochodów Toyota Corolla oraz ponad 52 tysiące innych nagród. 
Aby wziąć udział w loterii, Użytkownik karty wypełnia krótki formularz rejestracyjny na stronie  https://www.visa.pl/campaign/loteria/ 
Potem wystarczy już dokonywać płatności Visa: jedna transakcja = jeden los na loterii. Transakcje dokonywane w serwisie AliExpress oraz w sklepach Żabka liczone s ą podwójnie, czyli z jednej transakcji Klient dostaje dwa losy na loterii.
Płacenie za zakupy (również te internetowe) kartami Visa to wygoda i bezpieczeństwo.

 

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »