Szanowni Klienci,
Przypominamy, że od 1 lutego 2022r.. można składać wnioski w ramach programu Rodzina 500+ poprzez Naszą Bankowość Elektroniczną eBankNet.
Kolejny okres rozliczeniowy, który trwa od 1 czerwca 2022r. do 31 maja 2023r.
Według nowych, obowiązujących od 1 stycznia 2022 r. zasad, wnioski o świadczenie wychowawcze na nowy okres przyjmuje i rozpatruje Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który przejął zadania związane z obsługą programu „Rodzina 500+”
Z satysfakcją informujemy, że od 15 grudnia br. zapowiadana usługa BLIK jest już dostępna w ofercie naszego Banku dla Klientów indywidualnych posiadających ROR z dostępem do bankowości internetowej. BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez Internet, a dodatkowo wypłacisz gotówkę w bankomacie. Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BS Koszęcin mobile.
Już od 20 września 2021 r. do Państwa domów może trafić gazetka Mój Bank. W niej wiele cennych informacji. O czym można przeczytać w pierwszym wydaniu:
Tych z Państwa, którzy w swoich skrzynkach na listy nie znajdą w/w przesyłki zachęcamy do pobrania gazetki w wersji elektronicznej.
Już od 1 lipca br. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNET Banku Spółdzielczego w Koszęcinie
Przypominamy Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić matka, ojciec, opiekun prawny dziecka lub opiekun faktyczny dziecka (opiekun faktyczny to osoba faktycznie sprawująca opiekę nad dzieckiem, która wystąpiła do sądu opiekuńczego o przysposobienie dziecka). Wniosek o świadczenie dla dzieci, które przebywają w pieczy zastępczej składa rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.
WAŻNE od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Wnioski drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych od 1 lipca do 30 listopada
Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.
Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.
Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Rozpoczęcie procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0
Przedsiębiorco, jeśli w zeszłym roku otrzymałeś subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0,
to już niedługo będziesz zobowiązany do jej rozliczenia.
Proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 zacznie się po
29 kwietnia 2021 r.
Szanowni Klienci,
Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku. Bądźmy uważni - nie dajmy się oszukać.
Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
(Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego
2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza,
że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem
UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.
BS Koszęcin mobile jest od teraz poszerzona o nowe funkcje, umożliwiające użytkownikowi:
UWAGA! W związku z poszerzeniem aplikacji mobilnej o nowe funkcjonalności, wszyscy Klienci będą mieli rozparowaną aplikację i nastąpi powrót do wcześniejszego sposobu autoryzacji, tj. poprzez SMS. Dlatego też konieczna będzie aktualizacja aplikacji na smartfonie, tablecie i ponowne sparowanie/połączenie urządzenia z bankowością elektroniczną. Parowanie aplikacji odbywa się w taki sam sposób jak miało to miejsce w poprzedniej wersji aplikacji.
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Jesteś posiadaczem karty VISA? Weź udział w loterii!
Wejdź na visa.pl i zarejestruj swoją kartę już teraz!
Do wygrania 5 samochodów Toyota Corolla oraz ponad 52 tysiące innych nagród.
Aby wziąć udział w loterii, Użytkownik karty wypełnia krótki formularz rejestracyjny na stronie https://www.visa.pl/campaign/loteria/
Potem wystarczy już dokonywać płatności Visa: jedna transakcja = jeden los na loterii. Transakcje dokonywane w serwisie AliExpress oraz w sklepach Żabka liczone s ą podwójnie, czyli z jednej transakcji Klient dostaje dwa losy na loterii.
Płacenie za zakupy (również te internetowe) kartami Visa to wygoda i bezpieczeństwo.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia
04 maja 2020r. przywrócone zostały
wcześniej obowiązujące godziny urzędowania
Jednak w celu zminimalizowania ryzyka zarażenia zarówno Klientów Banku, jak i jego Pracowników nadal zachęcamy do ograniczenia wizyt
w Oddziałach Banku i wykonywania operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.
Ponadto aktualne zostają zalecenia dotyczące:
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie popiera i włącza się w akcję ZAPŁAĆ ZA SENIORA.
Apelujemy do Seniorów: nie ryzykujcie swojego zdrowia i życia, by zrobić opłaty. Poproście najbliższych, którzy mają dostęp do płatności internetowych czy też mobilnych, aby opłacili w Waszym imieniu niezbędne rachunki.
„Mobilnych” Klientów prosimy: zaproponujcie swoim rodzicom, dziadkom, wujkom, ciociom lub nawet bliskim sąsiadom w podeszłym wieku, że opłacicie w ich imieniu niezbędne rachunki, wykorzystując swój komputer, tablet czy telefon, a oni po udanej transakcji przekażą Wam pieniądze. Możecie również namówić seniorów do wyrobienia sobie karty do bankomatu oraz dostępu do bankowości internetowej i nauczyć ich korzystania z tych nowoczesnych narzędzi. Wasza pomoc jest teraz nieoceniona.
Zróbmy wszystko, aby ochronić zdrowie naszych seniorów!
Szanowni Państwo,
w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników
w godzinach pomiędzy 10:00 - 12:00
w Placówkach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65 roku życia.
W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65 roku życia zapraszamy
w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.
Ponadto przypominamy:
Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Oddziałach Banku i wykonywania operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.
DZIĘKUJEMY ZA ZROZUMIENIE I PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie
Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.
Jak działają oszuści?
Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Pamiętaj, że:
Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:
Szanowni Klienci!
W związku z zaistniałą sytuacją i zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 zwracamy się z uprzejmą prośbą (i w miarę możliwości) o odraczanie lub ograniczanie wizyt w placówkach Banku Spółdzielczego w Koszęcinie.
Wypłaty gotówki prosimy realizować (w miarę możliwości) w naszych bankomatach dostępnych całodobowo.
W celu zminimalizowania ryzyka w trakcie obsługi:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji (w godzinach pracy) pod numerem telefonu:
34 378-07-41 (Centrala Banku) oraz pod numerem telefonu 34 378-07-48 (Oddział Banku).
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: centrala@bskoszecin.com.pl
Posiadaczom bankowości elektronicznej proponujemy realizację wszelkich płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Dziękujemy Państwu za zrozumienie i przepraszamy za niedogodności.
Wszystkie nasze działania wprowadzamy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie wprowadza do swojej oferty karty Diners Club International. Produkty Diners Club kierowane są do Klientów indywidualnych i firmowych aktywnie korzystających z kart płatniczych, w tym także za granicą. Oferta wychodzi naprzeciw potrzebom, jakie nie są zaspokajane przez typowe karty płatnicze – Diners Club oferuje, poza funkcją płatniczą, wiele korzyści, które mogą mieć wpływ na komfort, bezpieczeństwo i oszczędności podczas podróży. Są to m.in.:
Karta Diners Club może być wydawana w wersji karty obciążeniowej lub kredytowej.
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie, współdziałając z Bankiem BPS i Diners Club International pośredniczy w promowaniu i sprzedaży kart ze znakiem Diners Club poprzez prezentowanie oferty, wskazując na możliwość nawiązania kontaktu z przedstawicielem handlowym Diners Club. Umowa o wydanie karty podpisywana jest między Klientem a Diners Club.
Oferta kart Diners Club jest dostępna na stronie WWW naszego Banku w zakładkach: klienci indywidualni i Klienci instytucjonalni.
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r., poz. 1075) wprowadza od 14 września 2019r. obowiązek tzw. silnego uwierzytelniania Użytkownika.
Szczegółowy opis planowanych zmian dotyczących bankowości internetowej oraz transakcji kartowych w Internecie znajduje się w komunikatach – zachęcamy do zapoznania się z ich treścią.
Od 02.09.2019r. Klienci Banku Spółdzielczego w Koszęcinie mogą korzystać z systemu Express ELIXIR Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. i w ciągu zaledwie kilku sekund przelewać pieniądze ze swojego konta na dowolny rachunek w innym banku. Express ELIXIR to pierwszy w Polsce profesjonalny system rozliczeń płatności natychmiastowych realizowanych bezpośrednio.
Express ELIXIR to rozwiązanie dla wszystkich, którym zależy na błyskawicznym zasilaniu rachunku wybranej osoby lub firmy. Może być wykorzystywany nie tylko w sytuacjach awaryjnych, aby uniknąć ryzyka naliczania odsetek za spóźnienia np. w opłacaniu rachunków za telefon, prąd czy gaz, ale także do spłaty rat kredytu czy kart kredytowych.
Wdrożony przez Bank Spółdzielczy w Koszęcinie system Express ELIXIR umożliwia klientom realizację przelewów krajowych w złotych, w trybie natychmiastowym. Limit pojedynczej transakcji wynosi 5000,00zł.
Z nowego rozwiązania mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy w usłudze eKontoBS po wybraniu typu przelewu Express Elixir.
Warunkiem realizacji przelewu jest dostępność usługi również w banku odbiorcy. Lista banków obsługujących płatności Express Elixir dostępna pod adresem KIR. http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/.
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie umożliwia złożenie Wniosku o wypłatę świadczenia „Rodzina 500+” i „Dobry Start 300+” online w usłudze bankowości internetowej eKontoBS.
Odpowiedni formularz jest dostępny w bankowości internetowej (https://ebank.bskoszecin.pl/), po zalogowaniu należy wybrać zakładkę Wnioski z prawej strony ekranu.
Za złożenie Wniosku za pośrednictwem Banku nie pobierana jest żadna opłata, ani nie trzeba instalować żadnego dodatkowego oprogramowania.
Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we Wniosku i załączników oraz nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi Wniosku (Wniosek po wysłaniu obsługiwany jest przez wybrany Organ prowadzący w Gminie).
Po dostarczeniu wszystkich danych do systemu informatycznego Emp@tia, Bank bezpowrotnie usuwa wszystkie podane we Wniosku informacje.
Rola Banku Spółdzielczego w Koszęcinie w tym procesie polega na udostępnieniu i wysłaniu Wniosku poprzez usługę eKontoBS do Organu prowadzącego w Gminie. Na wskazany we Wniosku adres e-mail otrzymuje się od systemu Emp@tia, Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego Wniosku.
Organ prowadzący w Gminie, np. GOPS: po pozytywnym rozpatrzeniu Wniosku, tj. po przyznaniu świadczenia w drodze decyzji administracyjnej będzie wypłacać świadczenia w ramach programów „Rodzina 500+” i „Dobry Start 300+”.
Szanowni Klienci
Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.
Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.
Szanowni Klienci,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie informuje, że zgodnie z ustawą z dnia
10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw, zmienia się sposób autoryzacji przelewów w bankowości internetowej – od dnia 05 maja 2019r. listy papierowe kodów jednorazowych zostaną zablokowane.
Użytkowników korzystających w chwili obecnej z jednorazowych kodów autoryzacyjnych (listy papierowe), prosimy, aby do dnia 02 maja 2019r. dokonali zmian w sposobie autoryzacji przelewów. Zmian, należy dokonać osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Koszęcinie (warunkiem jest posiadanie dowolnego urządzenia mobilnego np. telefon komórkowy, tablet z numerem telefonu). Wnioski dostępne są na stronie internetowej www.bskoszecin.com.pl oraz w Placówkach Banku Spółdzielczego
w Koszęcinie.
Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera TUTAJ.
Bank Spółdzielczy w Koszęcinie współpracuje z firmą Elavon wiodącym na rynku operatoramem oferującym terminale płatnicze. Więcej informacji TUTAJ.
Poniżej opis programu ,,Polska Bezgotówkowa'':
Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego ,,Polska Bezgotówkowa'' to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
Uczestnikami Programu są wydawcy kart płatniczych, agenci rozliczeniowi oraz organizacje płatnicze.
Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. wchodzi w życie pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych. W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegółowiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. wchodzi w życie pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych. W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegółowiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych.
Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.ggg
Szanowni Klienci
informujemy, że w poniższych placówkach:
oraz
działają bankomaty z funkcją wpłatomatu. Od teraz można wpłacać pieniądze na swój rachunek prowadzonym w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie za pomocą wpłatomatu 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowej usługi.
Szanowni Klienci.
Uprzejmie informujemy, że w ramach przelewów elektronicznych uruchomiona została możliwość dokonywania szybkich przelewów typu Sorbnet ( za wyjątkiem przelewów do ZUS i Urząd Skarbowy).
Zlecenie umożliwia przekazywanie środków na rachunek odbiorcy w innym banku nawet do 1 godziny. Za zlecenia SORBNET pobierana jest dodatkowa opłata.
Uprzejmie informujemy, że z dniem 15 marca br. Concordia Ubezpieczenia otwiera wiosenny sezon ubezpieczania upraw rolnych, który potrwa do końca czerwca br., w odniesieniu do roślin rolniczych oraz do końca maja, w przypadku owoców i warzyw.
W tym roku uprawy ubezpieczane będą po nowemu, tj. z dofinansowaniem budżetu państwa, sięgającym aż 65 proc. Z dopłat do składek skorzystają również duże przedsiębiorstwa rolne. Wszystko za sprawą znowelizowanej Ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich.
Szanowni Państwo
Uprzejmie informujemy, że od 1 lutego 2015 r. Bank Spółdzielczy w Koszęcinie wprowadza zmiany dotyczące funkcjonowania kart debetowych, kart debetowych business w następującym zakresie:
1) wprowadzenia zabezpieczenia 3D Secure, czyli sposobie potwierdzania transakcji internetowych, polegający na podaniu przez Posiadacza rachunku/Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verified by Visa;) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia;
2) dodania limitu dla transakcji internetowych, który na dzień 1.02.2015r. będzie wyzerowany. W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego za pośrednictwem Infolinii Banku lub bezpośrednio w placówce Banku oraz każdy Użytkownik karty powinien aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).
Jednocześnie informujemy, że w celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie w placówce Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:
1) wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
2) podać numer PESEL – dla rezydentów
3) wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
Portal kartowy będzie dostępny dla Państwa od 1 lutego 2015r. i za jego pośrednictwem będą Państwo mogli dokonać następujących czynności:
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
- zmieniać kod PIN,
- zastrzegać kartę.
O dodaniu kolejnych funkcjonalności w portalu będziemy Państwa informować na bieżąco.
Wierzymy, że proponowane zmiany przyczynią się do wzrostu Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą pracownicy Banku lub konsultanci Infolinii Banku BPS SA pod numerem 801 321 456 lub 86 215 50 00 86 215 50 00.
REGULAMIN KART DEBETOWYCH W BANKU SPÓŁDZIELCZYM W KOSZĘCINIE DOSTĘPNY W DZIALE - KARTY PŁATNICZE
Podczas ostatniej Sesji Rady Gminy Koszęcin dnia 11 listopada 2014r. Rada Gminy Koszęcin przyznanała tytuł Zasłużony dla Gminy Koszęcin Prezes Banku Spółdzielczego w Koszęcinie Jadwidze Franek. Uchwała została przegłosowana jednogłośnie, a tytuł wręczony został przez Wójta Gminy Koszęcin Grzegorza Ziaja oraz Przewodniczący Rady Gminy Koszęcin Michała Anioł.
Zapraszamy do zapoznania się artykułem zamieszczonym na stronach Gminy Koszęcin
http://www.koszecin.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=836:zasuona-dla-gminy-koszcin&catid=35:aktualnoci
Szanowni Klienci
Uprzejmie informujemy, że posiadamy w swojej ofercie nowy produkt dla osób fizycznych - Kartę zbliżeniową MasterCard
Karta MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy, ale nie lubią nosić gotówki, żeby płacić za codzienne, drobne zakupy.
Szanowni Klienci – Posiadacze kart
Od stycznia br. kartę można również zastrzec pod ogólnopolskim numerem telefonu
828 828 828
Po podaniu nazwy Banku – wydawcy karty – system automatycznie zestawia połączenie z właściwym konsultantem, który dokonuje zastrzeżenia karty.
W przypadku kart wydanych przez Nasz Bank następuje przekierowanie połączeń bezpośrednio pod numer infolinii Banku BPS SA.
Od dnia 16.09.2013r. dla klientów posiadających bankowość internetową eKonto BS w celu zatwierdzana wszelkich dyspozycji wprowadzono udogodnienie poprzez możliwość otrzymywania haseł jednorazowych SMS-em na podany numer telefonu zamiast papierowej listy.
Druk dyspozycji dostępny w zakładce - Dokumenty do pobrania
Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 września 2013r. wprowadzamy nową usługę SMS, dzięki której zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów za pośrednictwem wiadomości SMS.
Usługa umożliwia szybką komunikację Klienta z Bankiem poprzez otrzymanie na telefon komórkowy informacji o:
Usługa zostanie uruchomiona po złożeniu wniosku.
Za korzystanie z usługi Bank będzie pobierał prowizję zgodnie z obowiązującą "Taryfą opłat i prowizji bankowych w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie"
Zapraszamy do korzystania z nowej usługi.
Łatwo, wygodnie, szybko pomożemy w przeniesieniu rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego z innego Banku do Banku Spółdzielczego w Koszęcinie
Więcej o zasadach przenoszenia rachunków można przeczytać w Przewodniku dla klienta ZBP.
Do pobrania:
Uprzejmie informujemy, że lista bezprowizyjnych bankomatów dostępnych dla klientów Banku powiększyła się o dodatkowe bankomaty z sieci Planet cash4you.
Sieć obejmuje 474 bankomaty z czego:
► 375 bankomatów poza oddziałowych w tym:
155 w marketach Biedronka
135 w marketach Carrefour
85 to byłe lokalizacje poza oddziałowe Banku BGŻ
► 99 bankomatów w oddziałach Banku Credit Agricole
Aktualna lista bankomatów, w których klienci mogą wypłacić gotówkę bez pobierania prowizji obejmuje: bankomaty Zrzeszenia Banku BPS, SGB, BGŻ SA oraz Planet cash4you.
(dostępna na stronie internetowej www.bankbps.pl)
W związku z procesem przełączenia bankomatów Kredyt Banku SA do sieci BZ WBK SA informujemy, że operacje w tych bankomatach dla Klientów Grupy BPS przestają być bezprowizyjne.