Logowanie: Bankowość internetowa

Aktualności

2021-09-28 Kartowe emocje z Grupą BPS

Kartowe emocje z Grupą BPS

W związku ze zbliżającymi się Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, Visa przygotowała wyjątkowy konkurs dla klientów indywidualnych Grupy BPS korzystających z kart Visa. Ambasadorem konkursu jest Kamil Stoch, który należy do Team Visa i jest jednym z faworytów do medali na zbliżających się igrzyskach. 

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci indywidualni Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz Banku BPS, którzy już posiadają kartę Visa (debetową lub kredytową) albo zawnioskują o jej wydanie w trakcie trwania promocji. Celem konkursu jest popularyzacja korzyści płynących z zastosowania płatności kartą w tradycyjnych punktach handlowych, lokalach gastronomicznych, hotelach oraz w internecie.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:

  1. zarejestrować się na stronie kartoweemocje.pl
  2. odpowiedzieć na pytanie „Gdzie byś skoczył z Kamilem Stochem w nowej hybrydzie?”
  3. wykonać przynajmniej 5 transakcji kartą Visa w okresie od 15.09 do 31.12.2021 r. wydaną przez Bank z Grupy BPS.

Nagrodą główną jest samochód z napędem hybrydowym. Ponadto, do wygrania jest 25 smartfonów Samsung Galaxy 32A, 25 telewizorów 4K firmy Panasonic oraz 1 000 gadżetów Visa związanych z igrzyskami olimpijskimi. 

 

2021-07-06 Wnioski 300+

Już od 1 lipca br. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNET Banku Spółdzielczego w Koszęcinie  


Przypominamy  Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia.


Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić matka, ojciec, opiekun prawny dziecka lub opiekun faktyczny dziecka (opiekun faktyczny to osoba faktycznie sprawująca opiekę nad dzieckiem, która wystąpiła do sądu opiekuńczego o przysposobienie dziecka). Wniosek o świadczenie dla dzieci, które przebywają w pieczy zastępczej składa rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.

WAŻNE  od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.


Wnioski drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych od 1 lipca do 30 listopada


Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.


Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

2021-04-27 Instrukcja wypełnienia i złożenia wniosku umorzeniowego w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. 

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,

  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r. 

 

2021-04-15 Informacja o Rozpoczęciu procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Rozpoczęcie procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Przedsiębiorco, jeśli w zeszłym roku otrzymałeś subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0,
to już niedługo będziesz zobowiązany do jej rozliczenia.

Proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 zacznie się po
29 kwietnia 2021 r.

2021-03-17 Ostrzeżenie o próbach wyłudzeń danych przez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS.

Szanowni Klienci,


Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku. Bądźmy uważni - nie dajmy się oszukać.

2021-01-28 WNIOSKI 500+

Szanowni Klienci,

przypominamy, że w związku ze zbliżającym się terminem nowego okresu świadczenia w ramach programu Rodzina 500+, od 1 lutego 2021r. można składać wnioski poprzez Naszą Bankowość Elektroniczną eBankNet.

Jak złożyć Wniosek?

2021-01-13 Tarcza Finansowa PFR 2.0

Klienci Banku Spółdzielczego w Koszęcinie będą mogli składać wnioski o subwencje finansowe ze środków Polskiego Funduszu Rozwoju przeznaczone dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców z branż, które zostały najmocniej dotknięte drugą falą pandemii COVID-19.

 

2021-01-07 Komunikat do Klientów w sprawie brexitu.

Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
(Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego
2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza,
że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem
UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.

2020-11-27 Wydłużenie terminu potwierdzenia Beneficjenta w ramach Tarczy Finansowej PFR

Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2020 r.

2020-12-17 Życzenia

2020-10-01 EKOkredyt

Bądź EKO – zadbaj o środowisko korzystając z promocyjnego EKOkredytu dostępnego 
w placówkach Banku Spółdzielczego w Koszęcinie.

2020-09-10 Płać za zakupy zegarkiem!

Garmin Pay i Fitbit Pay to usługi mobilnych płatności zbliżeniowych, które umożliwiają klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Garmin Pay i Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

2019-11-06 Nowa wersja aplikacji BS Koszęcin mobile jest już dostępna!

BS Koszęcin mobile jest od teraz poszerzona o nowe funkcje, umożliwiające użytkownikowi:

  • dostęp do informacji o produktach, które posiada w bankowości elektronicznej takich jak: rachunki, karty (debetowe i kredytowe), lokaty, kredyty.
  • wyświetlanie informacji szczegółowych, w tym dostępne środki i saldo, wyświetlanie historii i blokad,
  • wykonywanie transakcji: przelewów krajowych, przelewów własnych, doładowania telefonu.

UWAGA! W związku z poszerzeniem aplikacji mobilnej o nowe funkcjonalności, wszyscy Klienci będą mieli rozparowaną aplikację i nastąpi powrót do wcześniejszego sposobu autoryzacji, tj. poprzez SMS. Dlatego też konieczna będzie aktualizacja aplikacji na smartfonie, tablecie i ponowne sparowanie/połączenie urządzenia z bankowością  elektroniczną. Parowanie aplikacji odbywa się w taki sam sposób jak miało to miejsce w poprzedniej wersji aplikacji. 

2020-08-04 Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

2020-07-31 Usługa doładowania telefonów komórkowych

Jeśli posiadasz telefon komórkowy na kartę oraz korzystasz w naszym Banku z bankowości internetowej doładuj swój telefon nie wychodząc z domu.

Wystarczy zalogować się na stronie bankowości internetowej i złożyć zlecenie doładowania telefonu komórkowego na kartę. 
Sprawdź jakie to proste i wygodne!

2020-07-29 mojeID

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).


2020-06-17 Loteria kart VISA

Jesteś posiadaczem karty VISA? Weź udział w loterii!
Wejdź na visa.pl i zarejestruj swoją kartę już teraz!
Do wygrania 5 samochodów Toyota Corolla oraz ponad 52 tysiące innych nagród. 
Aby wziąć udział w loterii, Użytkownik karty wypełnia krótki formularz rejestracyjny na stronie  https://www.visa.pl/campaign/loteria/ 
Potem wystarczy już dokonywać płatności Visa: jedna transakcja = jeden los na loterii. Transakcje dokonywane w serwisie AliExpress oraz w sklepach Żabka liczone s ą podwójnie, czyli z jednej transakcji Klient dostaje dwa losy na loterii.
Płacenie za zakupy (również te internetowe) kartami Visa to wygoda i bezpieczeństwo.

 

2020-04-30 PRZYWRÓCENIE GODZIN PRACY BANKU.

Szanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, że od dnia 

04 maja 2020r. przywrócone zostały 

wcześniej obowiązujące godziny urzędowania

 

Jednak w celu zminimalizowania ryzyka zarażenia zarówno Klientów Banku, jak i jego Pracowników nadal zachęcamy do ograniczenia wizyt 
w Oddziałach Banku i wykonywania operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej

Ponadto aktualne zostają zalecenia dotyczące:

  • wewnątrz Placówki Banku może przebywać jednorazowo maksymalnie 3 Klientów
  • obowiązku noszenia maseczki
  • obowiązku dezynfekcji rąk
  • zachowania bezpiecznej odległości 2 metrów

 

2020-04-06 AKCJA ZAPŁAĆ ZA SENIORA

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie popiera i włącza się w akcję ZAPŁAĆ ZA SENIORA.


Apelujemy do Seniorów: nie ryzykujcie swojego zdrowia i życia, by zrobić opłaty. Poproście najbliższych, którzy mają dostęp do płatności internetowych czy też mobilnych, aby opłacili w Waszym imieniu niezbędne rachunki.

„Mobilnych” Klientów prosimy: zaproponujcie swoim rodzicom, dziadkom, wujkom, ciociom lub nawet bliskim sąsiadom w podeszłym wieku, że opłacicie w ich imieniu niezbędne rachunki, wykorzystując swój komputer, tablet czy telefon, a oni po udanej transakcji przekażą Wam pieniądze. Możecie również namówić seniorów do wyrobienia sobie karty do bankomatu oraz dostępu do bankowości internetowej i nauczyć ich korzystania z tych nowoczesnych narzędzi. Wasza pomoc jest teraz nieoceniona.

Zróbmy wszystko, aby ochronić zdrowie naszych seniorów!

2020-04-02 KOMUNIKAT ZARZĄDU DOTYCZĄCY OBSŁUGI KLIENTA

Szanowni Państwo,

w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników 

w godzinach pomiędzy 10:00 - 12:00

w Placówkach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65 roku życia.


W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65 roku życia zapraszamy 
w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Ponadto przypominamy:

  • Wewnątrz Placówki Banku może przebywać ograniczona liczba Klientów;
  • W przypadku wizyty w Placówce Banku 
    prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów.


Zachęcamy do ograniczenia wizyt w Oddziałach Banku i wykonywania operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej. 

DZIĘKUJEMY ZA ZROZUMIENIE I PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI. Wszystko w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie 

2020-03-18 Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności. 

Jak działają oszuści?

 

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.

  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.

  • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.


Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

 


Pamiętaj, że: 

  • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych

  • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank

  • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

 

Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

 https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

 

2020-03-12 Komunikat związany z zagrożeniem epidemiologicznym wskutek rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2.

Szanowni Klienci!

W związku z zaistniałą sytuacją i zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 zwracamy się z uprzejmą prośbą (i w miarę możliwości) o odraczanie lub ograniczanie wizyt w placówkach Banku Spółdzielczego w Koszęcinie.

Wypłaty gotówki prosimy realizować (w miarę możliwości) w naszych bankomatach dostępnych całodobowo. 

W celu zminimalizowania ryzyka w trakcie obsługi:

  • w Centrali Banku w Koszęcinie oraz Oddziale Banku w Boronowie:
    na sali operacyjnej JEDNORAZOWO może przebywać maksymalnie 3 KLIENTÓW

  • w Punktach Obsługi Klienta Herbach, Kochanowicach oraz Lisowie JEDNORAZOWO może przebywać maksymalnie 2 KLIENTÓW

Jesteśmy do Państwa dyspozycji (w godzinach pracy) pod numerem telefonu:
34 378-07-41 (Centrala Banku) oraz pod numerem telefonu 34 378-07-48 (Oddział Banku).

Zapraszamy również do kontaktu mailowego: centrala@bskoszecin.com.pl

Posiadaczom bankowości elektronicznej proponujemy realizację wszelkich płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Dziękujemy Państwu za zrozumienie i przepraszamy za niedogodności.
Wszystkie nasze działania wprowadzamy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie

2020-01-20 Karty Diners Club.

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie wprowadza do swojej oferty karty Diners Club International. Produkty Diners Club kierowane są do Klientów indywidualnych i firmowych aktywnie korzystających z kart płatniczych, w tym także za granicą. Oferta wychodzi naprzeciw potrzebom, jakie nie są zaspokajane przez typowe karty płatnicze – Diners Club oferuje, poza funkcją płatniczą, wiele korzyści, które mogą mieć wpływ na komfort, bezpieczeństwo i oszczędności podczas podróży. Są to m.in.:

  • Kompleksowe ubezpieczenie podróży zagranicznej do sumy 1 000 000 zł, zarówno dla posiadacza karty, jak i jego rodziny;
  • wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie;
  • Fast Track na wybranych lotniskach (między innymi na Lotnisku Chopina w Warszawie);
  • Specjalny Program Premiowy – możliwość zbierania mil w programie Miles & More;
  • Program Lojalnościowy DC – 5 zł wydane kartą to 1 mila w wybranym programie lojalnościowym Platformie clubmiles.pl;
  • 5% zwrotu gotówki za rezerwacje na booking.com przy użyciu platformy rezerwacyjnej clubmiles.pl;
  • Indywidualnie ustalany limit kredytowy;
  • Karta kredytowa z odroczonym terminem płatności nawet do 59 dni bez odsetek;
  • Atrakcyjne oprocentowanie – od 6% w skali roku;
  • Akceptacja w ponad 26 milionach punktów na świecie;
  • Wysokie bezpieczeństwo w sytuacji utraty lub kradzieży karty;
  • Bezpłatne wydanie karty zastępczej wszędzie na świecie;
  • Bezpieczne transakcje w Internecie.

 

Karta Diners Club może być wydawana w wersji karty obciążeniowej lub kredytowej.

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie, współdziałając z Bankiem BPS i Diners Club International pośredniczy w promowaniu i sprzedaży kart ze znakiem Diners Club poprzez prezentowanie oferty, wskazując na możliwość nawiązania kontaktu z przedstawicielem handlowym Diners Club. Umowa o wydanie karty podpisywana jest między Klientem a Diners Club.


Oferta kart Diners Club jest dostępna na stronie WWW naszego Banku w zakładkach: klienci indywidualni  i Klienci instytucjonalni.

2019-09-09 Informacja o zmianach w bankowości internetowej oraz transakcji kartowych w Internecie.

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r., poz. 1075) wprowadza od 14 września 2019r. obowiązek tzw. silnego uwierzytelniania Użytkownika.

Szczegółowy opis planowanych zmian dotyczących bankowości internetowej oraz transakcji kartowych w Internecie znajduje się w komunikatach – zachęcamy do zapoznania się z ich treścią.

 

2019-09-02 Szybkie przelewy Express Elixir.

Od 02.09.2019r.  Klienci Banku Spółdzielczego w Koszęcinie mogą korzystać z systemu Express ELIXIR Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. i w ciągu zaledwie kilku sekund przelewać pieniądze ze swojego konta na dowolny rachunek w innym banku. Express ELIXIR to pierwszy w Polsce profesjonalny system rozliczeń płatności natychmiastowych realizowanych bezpośrednio.

Express ELIXIR to rozwiązanie dla wszystkich, którym zależy na błyskawicznym zasilaniu rachunku wybranej osoby lub firmy. Może być wykorzystywany nie tylko w sytuacjach awaryjnych, aby uniknąć ryzyka naliczania odsetek za spóźnienia np. w opłacaniu rachunków za telefon, prąd czy gaz, ale także do spłaty rat kredytu czy kart kredytowych.

Wdrożony przez Bank Spółdzielczy w Koszęcinie  system Express ELIXIR umożliwia klientom realizację przelewów krajowych w złotych, w trybie natychmiastowym. Limit pojedynczej transakcji wynosi 5000,00zł.
Z nowego rozwiązania mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy w usłudze eKontoBS po wybraniu typu przelewu Express Elixir.

Warunkiem realizacji przelewu jest dostępność usługi również w banku odbiorcy. Lista banków obsługujących płatności Express Elixir dostępna pod adresem KIR.  http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/.    

 

2019-08-21 Bank Spółdzielczy w Koszęcinie na Facebooku.

Teraz jesteśmy również na facebooku.

Wystarczy polubić nasz profil, żeby mieć pod ręką wszystkie ważne informacje!

2019-07-26 Program Rodzina 500+ / Dobry Start 300+

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie umożliwia złożenie Wniosku o wypłatę świadczenia „Rodzina 500+” i „Dobry Start 300+” online w usłudze bankowości internetowej eKontoBS.

Odpowiedni formularz jest dostępny w bankowości internetowej  (https://ebank.bskoszecin.pl/), po zalogowaniu należy wybrać zakładkę Wnioski z prawej strony ekranu. 

Za złożenie Wniosku za pośrednictwem Banku nie pobierana jest żadna opłata, ani nie trzeba instalować żadnego dodatkowego oprogramowania.

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we Wniosku i załączników oraz nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi Wniosku (Wniosek po wysłaniu obsługiwany jest przez wybrany Organ prowadzący w Gminie).

Po dostarczeniu wszystkich danych do systemu informatycznego Emp@tia, Bank bezpowrotnie usuwa wszystkie podane we Wniosku informacje.

Rola Banku Spółdzielczego w Koszęcinie w tym procesie polega na udostępnieniu i wysłaniu Wniosku poprzez usługę eKontoBS do Organu prowadzącego w Gminie. Na wskazany we Wniosku adres e-mail otrzymuje się od systemu Emp@tia, Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego Wniosku.

Organ prowadzący w Gminie, np. GOPS: po pozytywnym rozpatrzeniu Wniosku, tj. po przyznaniu świadczenia w drodze decyzji administracyjnej będzie wypłacać świadczenia w ramach programów  „Rodzina 500+” i „Dobry Start 300+”.

2019-05-17 Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności!

Szanowni Klienci

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.

2019-04-23 Zmiany dotyczące autoryzacji przelewów

Szanowni Klienci,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Koszęcinie informuje, że zgodnie z ustawą z dnia
10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw, zmienia się sposób autoryzacji przelewów w bankowości internetowej – od dnia 05 maja 2019r. listy papierowe kodów jednorazowych zostaną zablokowane.
Użytkowników korzystających  w chwili obecnej z jednorazowych kodów autoryzacyjnych (listy papierowe), prosimy, aby do dnia 02 maja 2019r. dokonali zmian w sposobie autoryzacji przelewów. Zmian, należy dokonać osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Koszęcinie (warunkiem jest posiadanie dowolnego urządzenia mobilnego np. telefon komórkowy, tablet z numerem telefonu). Wnioski dostępne są na stronie internetowej www.bskoszecin.com.pl oraz w Placówkach Banku Spółdzielczego
w Koszęcinie.

2019-03-15 Informacje dla dostawców usług (TPP)

Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera TUTAJ.

2019-03-12 Polska Bezgotówkowa - terminale płatnicze za 0 zł przez 12 miesięcy.

Szanowni Klienci,

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie współpracuje z firmą Elavon wiodącym na rynku operatoramem oferującym terminale płatnicze. Więcej informacji TUTAJ.

Poniżej opis programu ,,Polska Bezgotówkowa'':

Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego ,,Polska Bezgotówkowa'' to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

Uczestnikami Programu są wydawcy kart płatniczych, agenci rozliczeniowi oraz organizacje płatnicze.

Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.

 

2018-12-04 Zmiany w regulaminach obowiązujące od 20 grudnia 2018r.dla klientów instytucjonalnych.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. wchodzi w życie pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych. W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegółowiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych.

2018-12-04 Zmiany w regulaminach obowiązujące od 20 grudnia 2018r. dla osób fizycznych.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż z dniem 20 grudnia 2018 r. wchodzi w życie pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych. W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegółowiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych.

2018-10-04 GOOGLE PAY - PŁATNOŚCI MOBILNE

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.ggg

2018-10-01 NOWE BANKOMATY Z FUNKCJĄ WPŁATOMATU

 

Szanowni Klienci

informujemy, że w poniższych placówkach:

 

Centrala Bank Spółdzielczy w Koszęcinie przy ul. Sienkiewicza 1 w Koszęcinie

 

oraz

 

Punkt Obsługi Klienta w Herbach przy ul. Lublinieckiej 68 w Herbach

 


działają bankomaty z funkcją wpłatomatu. Od teraz można wpłacać pieniądze na swój rachunek prowadzonym w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie za pomocą wpłatomatu 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.


Serdecznie zapraszamy do korzystania z nowej usługi.

2018-06-27 Split Payment – Mechanizm Podzielonej Płatności ( MPP )

 

Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Koszęcinie założył rachunek VAT
dla wszystkich klientów posiadających co najmniej jeden rachunek rozliczeniowy
w PLN.

 

Numer NRB rachunku VAT dostępny jest w systemie Bankowości Internetowej
oraz w placówkach Banku.

2018-02-06 PayByNet

 

PayByNet to niezawodny i prosty w użyciu system płatności online.

Kupujesz w Internecie? Chcesz jak najszybciej otrzymać zamówiony towar? Wykorzystaj bezpieczne płatności internetowe PayByNet.

2017-09-14 ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2015/847 Z DNIA 20 MAJA 2015 W SPRAWIE INFORMACJI TOWARZYSZĄCYCH TRANSFEROM ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH

Szanowni Klienci

Bank Spółdzielczy w Koszęcinie informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1

2017-02-23 UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE W RAMACH PRZELEWÓW ELEKTRONICZNYCH URUCHOMIONA ZOSTAŁA MOŻLIWOŚĆ DOKONYWANIA SZYBKICH PRZELEWÓW TYPU SORBNET.

 

Szanowni    Klienci.

Uprzejmie informujemy, że  w ramach przelewów elektronicznych  uruchomiona została możliwość dokonywania szybkich przelewów typu Sorbnet    ( za wyjątkiem przelewów do ZUS i Urząd Skarbowy).

Zlecenie umożliwia przekazywanie środków na rachunek odbiorcy w innym banku nawet do 1 godziny.  Za zlecenia SORBNET  pobierana jest dodatkowa opłata. 

2017-02-02 INFORMACJA DOTYCZĄCA POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH.

 

Uprzejmie informujemy, że 10.01.2017r. zmieniły się przepisy dotyczące rozwiązywania sporów bez udziału sądu, które reguluje Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »