Logowanie: Bankowość internetowa

Aktualności

2021-08-03 Weź kredyt w naszym Banku i wygraj 5 000 zł!

Zapraszamy do wyjątkowej promocji! Każdy klient indywidualny, który weźmie kredyt w naszym Banku może wygrać 5 000 zł! Sprawdź szczegóły.

  • Wiesz już, że eko się opłaca i już czas na wymianę pieca, instalację fotowoltaiki albo nowe okna i drzwi? A może dodatkowo chcesz skorzystać z dofinansowania na eko rozwiązania?
  • Szukasz gotówki na bieżące wydatki?
  • Nie chcesz odkładać wymarzonych wakacji albo realizacji innych pomysłów?
  • Planujesz remont domu?
  • Myślisz kupnie mieszkania?
2021-07-07 Promocyjny kredyt na wakacyjne plany

WARUNKI UDZIELANIA PROMOCYJNEGO KREDYTU NA WAKACYJNE PLANY

Minimalna kwota kredytu   1.000,00zł
Maksymalna kwota kredytu  20.000,00zł
Opłata przygotowawcza   0,00zł
Oprocentowanie stałe  
 5,00% w stosunku rocznym
Prowizja za udzielenie kredytu   3,00% z ubezpieczeniem WARIANT I
  5,00% bez ubezpieczenia
Maksymalny okres spłaty do 36 miesięcy
Okres obowiązywania  05.07.2021 – 30.09.2021
Data spłaty I raty  od lipa 2021 roku
Posiadanie zdolności kredytowej i wiarygodności kredytowej  
OBLICZ RATĘ TUTAJ

 

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 8,79%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 5.000,00 zł. Całkowita kwota do zapłaty wynosi 5.644,97 zł. Oprocentowanie stałe w skali roku 5,00%. Całkowity koszt kredytu 644,97 zł. (w tym: prowizja 250,00 zł., odsetki  394,97 zł.) Umowa zawarta na okres 36 miesięcy. 35 miesięcznych równych rat w kwocie 149,86 zł.  ostatnia rata 149,87 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 05.07.2021r. 
na reprezentatywnym przykładzie. 
Powyższe informacje mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny.  

2021-07-06 Wnioski 300+

Już od 1 lipca br. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNET Banku Spółdzielczego w Koszęcinie  


Przypominamy  Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Na dziecko niepełnosprawne, uczące się w szkole, świadczenie przysługuje do ukończenia przez nie 24. roku życia.


Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć wniosek. Może to zrobić matka, ojciec, opiekun prawny dziecka lub opiekun faktyczny dziecka (opiekun faktyczny to osoba faktycznie sprawująca opiekę nad dzieckiem, która wystąpiła do sądu opiekuńczego o przysposobienie dziecka). Wniosek o świadczenie dla dzieci, które przebywają w pieczy zastępczej składa rodzic zastępczy, osoba prowadząca rodzinny dom dziecka lub dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej.

WAŻNE  od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.


Wnioski drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych od 1 lipca do 30 listopada


Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.


Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

2021-04-27 Instrukcja wypełnienia i złożenia wniosku umorzeniowego w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Proces umarzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy. 

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,

  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r. 

 

2021-04-15 Informacja o Rozpoczęciu procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Rozpoczęcie procesu umorzeń Tarczy Finansowej 1.0

Przedsiębiorco, jeśli w zeszłym roku otrzymałeś subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0,
to już niedługo będziesz zobowiązany do jej rozliczenia.

Proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 zacznie się po
29 kwietnia 2021 r.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »