Logowanie: Bankowość internetowa

Aktualności

2014-01-27 Zastrzeganie kart płatniczych

Szanowni Klienci – Posiadacze kart
Od stycznia br. kartę można również  zastrzec pod ogólnopolskim numerem telefonu

828   828   828

Po podaniu nazwy Banku – wydawcy karty – system automatycznie zestawia połączenie z właściwym konsultantem, który dokonuje zastrzeżenia karty.
W przypadku kart wydanych przez Nasz Bank następuje przekierowanie połączeń bezpośrednio pod numer infolinii Banku BPS SA.

2013-10-01 SMS zamiast papierowej listy haseł

Od dnia 16.09.2013r.  dla klientów posiadających bankowość internetową eKonto BS w celu zatwierdzana wszelkich dyspozycji wprowadzono udogodnienie poprzez możliwość otrzymywania haseł jednorazowych SMS-em na podany numer telefonu zamiast papierowej listy.

W celu uruchomienia usługi prosimy o wypełnienie poniższego załącznika – Dyspozycji  i przekazanie do jednostki Banku, lub osobiste zgłoszenie się w jednostce Banku.

Druk dyspozycji dostępny w zakładce - Dokumenty do pobrania

2013-08-14 Nowość - usługa SMS

Uprzejmie informujemy, że od dnia 16 września 2013r. wprowadzamy nową usługę SMS, dzięki której zyskasz łatwy i szybki dostęp do swoich finansów za pośrednictwem wiadomości SMS.
Usługa umożliwia szybką komunikację Klienta z Bankiem poprzez otrzymanie na telefon komórkowy informacji o:

  • saldzie na początek dnia
  • zmianie salda rachunku
  • otrzymaniu wpłaty
  • wystąpieniu niedozwolonego debetu

Usługa zostanie uruchomiona po złożeniu wniosku.
Za korzystanie z usługi Bank będzie pobierał prowizję zgodnie z obowiązującą "Taryfą opłat i prowizji bankowych w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie"

Zapraszamy do korzystania z nowej usługi.

2013-09-09 Przenoszenie rachunku

Łatwo, wygodnie, szybko pomożemy w przeniesieniu rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego z innego Banku do Banku Spółdzielczego w Koszęcinie

Korzystając z wejścia w życie Rekomendacji ZBP dotyczących dobrych praktyk w zakresie przenoszenia rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, przygotowaliśmy rozwiązania, które pozwolą przenieść rachunek,  a my dopełnimy za Państwa formalności związanych z zamknięciem starego rachunku, przelaniem zgromadzonych środków na nowy rachunek. Przeniesiemy również zlecenia stałe i polecenia zapłaty oraz poinformujemy o nowym numerze rachunku wskazane przez Państwa podmioty, np. pracodawców czy ZUS.
 Przeniesienie rachunku oznacza:
  • podpisanie z nowym bankiem umowy rachunku i otwarciem w nim rachunku (o ile dotychczas Klient takiego nie prowadził),
  • zwrócenie się osobiście lub za pośrednictwem nowego banku do dotychczasowego banku o przeniesienie rachunku wraz ze wskazanymi usługami płatniczymi oraz opcjonalnie przeniesienie salda na rachunek w nowym banku i ewentualnie
  • wypowiedzenie w dotychczasowym banku umowy rachunku, skutkujące zamknięciem tego rachunku.

Więcej o zasadach przenoszenia rachunków można przeczytać w Przewodniku dla klienta ZBP.

Do pobrania:

  • Przewodnik dla klienta
  • Wniosek o przeniesienie rachunku bankowego
  • Pełnomocnictwo dla Banku
2013-08-14 Aktualna sieć bezprowizyjnych bankomatów

Uprzejmie informujemy, że lista bezprowizyjnych bankomatów dostępnych dla klientów Banku powiększyła się o dodatkowe bankomaty z sieci Planet cash4you.
Sieć obejmuje 474 bankomaty z czego:
 ►   375 bankomatów poza oddziałowych w tym:
            155 w marketach Biedronka
            135 w marketach Carrefour
             85 to byłe lokalizacje poza oddziałowe Banku BGŻ
►    99 bankomatów w oddziałach Banku Credit Agricole

Aktualna lista bankomatów, w których klienci mogą wypłacić gotówkę bez pobierania prowizji obejmuje: bankomaty Zrzeszenia Banku BPS, SGB, BGŻ SA oraz Planet cash4you.
(dostępna na stronie internetowej www.bankbps.pl)

W związku z procesem przełączenia bankomatów Kredyt Banku SA do sieci BZ WBK SA informujemy, że operacje w tych bankomatach dla Klientów Grupy BPS przestają być bezprowizyjne.

 

 

« 1 2 3 4 5 6 7 »